poniedziałek, 26 kwietnia 2010

Skąd się wziął zielony notes? I jego pierwsza myśl.

Odpowiedź będzie bardzo prosta: jest prezentem urodzinowym od przyjaciela.
I to wystarczy, aby rozpocząć zgłębiać jego treść.
Na początek będzie pierwsza myśl jaka się w nim znalazła. Trudno mi powiedzieć skąd ją mam i kto jest jej autorem, ale jest ona dla mnie bardzo ważna, bo przypomina mi, że mam w życiu wszystko co potrzebne do szczęścia. Tak, odważam się (poprawniej byłoby mam odwagę, ale jakoś mi nie pasuje) zdefiniować szczęście. Lubię tą definicję, bo daje szansę na poczucie szczęścia chyba każdemu...
Szczęście to ktoś do kochania,
coś do zrobienia
i nadzieja na coś.

2 komentarze:

  1. "...szczęście jest tu i teraz..." - cytat z "Pocieszenia" Anny Gavaldy

    OdpowiedzUsuń
  2. pozwolisz ze sobie zabiore ten cytat do siebie. jest niesamowicie trafny.

    OdpowiedzUsuń