wtorek, 11 stycznia 2011

Żeby pamiętać, że warto walczyć o lepszy swiat

Natłok negatywnych informacji jakoś ostatnio mnie przerastał, dużo bólu, dużo zła. Rodzice znęcają się nad dziećmi, porzucają je albo zwyczajnie się nimi nie interesują, pracownicy placówki, która ma pomagać pacjentom znęcają się nad nimi, ludzie katują i zabijają zwierzęta, bezmyślnie niszczą środowisko. Takie wiadomości zawsze mnie "ruszały", ale odkąd zostałam mamą czasem nie umiem się z nich otrząsnąć. Malutkie dziecko absolutnie bezbronne i kompletnie zależne od dorosłych jest przez nich krzywdzone. I nie umiemy sobie jako państwo z tym poradzić. Coraz bardziej dołował mnie nasz kraj.
I przyszła druga niedziela stycznia - XIX Finał WOŚP. Światełko w tunelu. Znów okazało się, że potrafimy się podzielić, dać coś z siebie. No i najważniejsze, mamy Jurka Owsiaka, który dyryguje:)
Postanowiłam, że znajdę jeszcze trzy osoby, które zmieniły bądź zmieniają życie innych na lepsze. Żeby pamiętać, że warto walczyć o lepszy świat. Oto oni:

Janina Ochojska

Henryka Krzywonos

Marek Kotański

Jurek Owsiak

Muszę nauczyć się od słonecznika:
pomimo burz i deszczów,
z wielką odwagą,
zwraca się  zawsze w stronę słońca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz